fredag 27 september 2013

Och värre blev det....

...med långa uppehåll!

Jag hade en period då jag mådde väldigt dåligt både mentalt och fysiskt och valde därför att inte blogga. Sen lyckades jag pajja min dator och det är inte precis läge att blogga från min hopplösa lilla telefon.
(Bilden lånad från Google.)


Nu har jag i alla fall tagit ett genomtänkt beslut att återvända till bloggarnas värld och kommer att försöka uppdatera er på vad som har hänt under den senaste tiden och även se till att jag berättar vad som dyker upp i mitt knasiga liv framöver.

So "suit up" och häng med! (Bilden lånad från Google.)


Detta första, stapplande inlägg blir dock bara ett litet hej och jag hoppas att ni i fortsättningen håller ögonen öppna efter mina uppdateringar.
Det här är väl lite vad jag försöker med nuförtiden. (Bilden lånad från Google.)



// Restartpipan

Inga kommentarer: