fredag 20 januari 2012

Fredag...

...den här veckan också!

(Bilden lånad från Google.)

Det är kallt och soligt ute, ni vet så det bara gnistrar överallt. Egentligen skulle jag ha gått ut och tagit en promenad i allt det vita och skinande men jag har en massa inomhussaker för mig som jag inte bara bör göra utan absolut MÅSTE.

Jag är inte mycket för "måsten" men ibland sätter jag mig helt enkelt i den situationen och då är det ju upp till mig att ordna upp det också.

När jag är klar med den här uppgiften jag håller på med tänker jag ta helg på allvar. Jag tänker njuta av finvädret men även läsa och blogga.


(Bilden lånad från Google.)

Nåja, proffs blir jag väl adrig...men jag vill bli bättre...därför vore jag väldigt tacksam om ni kunde hjälpa mig. 


(Bilden lånad från Google.)

Kommentera gärna och mycket. Dels är jag en riktig bekräftelsetorsk (som jag tidigare nämnt i bloggen), dels vill jag väldigt gärna veta vad ni tycker, vad ni vill höra mer om och vad ni vill slippa läsa. Det är läsarna som gör bloggandet roligt, i alla fall för mig.

Ha en underbar fredag och en strålande helg.

//Bloggpipa


7 kommentarer:

monica.lindh sa...

Hej, bloggar ochFB är bra att ha när manb inte hinner träffa barn och barnbarn..ser ju i allafall vad ni har för er, och tankar...för skriva har du ju alltid kunnat!!

pipan sa...

Ja, visst är det bra? När ska du börja blogga då mamman? Det är iaf skönt att jag kan lita på att du kommenterar när jag behöver lite bekräftelse. ;-) Kram <3

Mea Culpa sa...

Jag läser åsså .. & bekräftar att jag läser allt oavsett ämne ;)

Pöss & Kram // Vippeliten

pipan sa...

Haha, det är kul att höra Vippeliten! Puss o kram tillbaka <3

Virre sa...

Här är en till som läser. Men kommentera ... Vaddå, jag har väl aldrig någon åsikt om någonting?! ;)

pipan sa...

Haha, du om någon har väl åsikter...du är bara så blygsam! ;-) <3

Virre sa...

Nu förstår jag inte aaaalls vad du menar ....