måndag 23 januari 2012

Godmorgon världen!

Har varit osams med min kropp inatt och knappt sovit något, men just nu gör det inte ett dugg! Jag ligger i sängen, ser snön dala utanför fönstret och snart är kaffet klart.

(Bilden lånad från Google.)

Jag misstänker dock att jag får masa mig ur sängen och inta drycken oralt, men man kan ju inte få allt här i världen.

På seneftermiddagen ska jag till Gävle och operera ut en tand. Det har varit tji för min vanliga tandläkare att få ut den så nu ska käkkirurgen göra ett försök. Jag kommer att få starka medikamenter så chaufför/ följeslagere har jag med mig....undrar hur less han kommer att vara på mig innan jag är hemma? Tänk er själva, jag kan snacka hål i huvudet på en gråsten i vanliga fall....jag antar att jag inte blir mindre surrig efter en massa "snurrmedicin". 

(Bilden lånad från Google.)

Jag hoppas i alla fall att han inte tröttnar och helt sonika lämpar av mig på första bästa busshållplats! :O Nåja, jag rapporterar om äventyret ikväll....OM jag har "nyktrat till".

//Äventyrspipa


3 kommentarer:

emmachristin sa...

Tror att du har rätt om att du blir tvungen att masa dig ur soffan, tyvärr :/

Lycka till med tandfan och hoppas att chauffören står ut ;-)

Kram!

Stina sa...

Lycka till vännen!

pipan sa...

Haha, ja...jag var tvungen att masa mig ur sängen, men det var gott kaffe så det var det värt. Tack ska ni ha, båda två! Kram