torsdag 19 januari 2012

Gott och blandat!

När jag fyllde år fick jag av min "faster" Carina ett underbart paket med en massa godsaker i.


Delikatesserna hade hon köpt på Lillis Smakeri, en delikatessbutik som ligger i Söderhamn.  (Klicka på bilden för att komma till deras hemsida. Bilden är lånad från Google.)

Påsen innehöll en flaska granatäpplebalsamvinäger (oj, vilket långt ord!)...


 (Klicka på bilden för att komma till leverantörens hemsida. Bilden är lånad från Google.)

...en påse supergoda mandelskorpor...


 (Klicka på bilden för att komma till leverantörens hemsida. Bilden är lånad från Google.)

....två små chokladbitar OCH de mest fantastiska praliner jag någonsin smakat, ni vet en sån sort som man nog skulle kunna döda för!


Smaken på de jag fick var kexsplitter/ cookies.  (Klicka på bilden för att komma till leverantörens hemsida. Bilden är lånad från Google.)

Om ni ska köpa presenter till en sån gottagris som jag tipsar jag verkligen om ett besök på Lillis Smakeri (nej, jag har inte blivit ombedd att göra reklam) för där finns det något för alla.

// Godispipa





Inga kommentarer: