måndag 16 januari 2012

Happy Birthday...

...to me!




Idag är det min födelsedag och det enda jag har inplanerat är att åka till tandläkaren! :O Det kanske inte är det första man planerar in på en födelsedag i normala fall....men wtf, jag fyller 42...på en måndag(!) mer ospännande än så kan det knappast bli så då fick jag väl hitta på nånting för att göra dagen lite annorlunda. En sak är då säker, den här tandläkartiden glömmer jag inte bort.

Om någon hade tänkt komma och fika vore det väldigt vänligt om ni kan komma efter 16, i annat fall kanske jag är kvar hos tandläkaren.

Ha en underbar dag, det tänker jag ha!

// Födelsedagspipa




2 kommentarer:

monica.lindh sa...

Då kommer vi ikväll då....grattis och massor med kramar så länge!

pipan sa...

Tack mamman! Vi syns ikväll...kraaaamar! <3