måndag 16 januari 2012

Jag gillar konstnärer...

...ifall någon hade missat det, liksom!? Jag kan bli oerhört imponerad av de som är verkligt talangfulla...och inte så lite avundsjuk heller ska jag väl villigt erkänna.




Denna artist blev jag dock så totalt förtrollad över att jag inte kan låta bli att dela med mig av denna talang, visst är det helt j***a fantastiskt?! Jag menar, som min syster sa, det är ju inte bara en elefant som målar....eller för den delen en elefant som målar en elefant.....det är ju så otroligt BRA också!!!

"Kreaturet" har mer sinne för anatomi och bättre kontroll på penseln än vad jag har och det borde egentligen reta gallfeber på mig men jag kan inte annat än förundras och njuta över en sån fantastisk varelse....vad försiggår egentligen i en själ som hennes? Vad tänker detta intelligenta djur när hon kreerar äkta konst? Vilken fantastisk värld vi lever i!!!

//Imponerad Pipa

2 kommentarer:

Mea Culpa sa...

Jag blev rörd ända in i själen .. det är helt fantastiskt .. och så säger folk att djur inte har förmåga att förstå sinnlighet eller kan infinna sig i känslotillstånd??

Vackra elefanten .. gjorde min dag och du med ditt inlägg <3

Puss // Vippeliten

pipan sa...

Mmm, jag ryser varje gång jag ser det...helt f***ing amazing! Puss tebax, Vippan" <3