onsdag 27 oktober 2010

En annan skojig sak....

...med att flytta är att man får nya trevliga grannar. En utav våra grannar har jag umgåtts lite extra med och det var också hos henne Ettan fick bo innan vi hade hästkompis hemma åt henne. Tänkte bjuda på några bilder från första ridturen jag gjorde efter flytten, det var en långutflykt med trilla och matsäck.
Här har vi stannat i Flor, hos min mamma, för kaffe och höpaus.
Små pojkar får även mjölkpaus. Fina Bruks och hans mamma Saga ägs av min braiga granne som står lutad mot trillan, Eva Wallin.
Ettan (Eternity) är en mycket snäll och rar häst som orkar släpa omkring på stormatte ibland.

//Utflyktspipan


2 kommentarer:

Cathrine sa...

Vad mysigt ni verkade ha haft det.
Skulle ha varit så roligt att träffas! Mamma Monica brukar jag springa på vid tåget när jag har varit ner till kontoret i Sth så jag har haft lite koll ändå
Hälsa alla!

pipan sa...

Mmm, vi hade det jättemysigt. Det är klart vi måste träffas. Har du ngn mailadress jag kan maila mitt telefonnummer till?