söndag 17 oktober 2010

Jag har hittat hem.

Tänkte uppdatera lite vad som hänt under året och samtidigt passa på att lägga in min första bild. (Tack Lillemor)

Vid den här tiden ifjol fick jag ett tips om ett hus som var ledigt att hyra. Jag åkte och tittade och kände direkt att jag hade hittat hem. Det var nästan för bra för att vara sant....huset verkade vara byggt för mig och min familj och där fanns även ett litet stall och en massa mark. Jag vågade knappt hoppas att jag skulle kunna bli den som fick hyra denna dröm på landet, men det fick jag! :D

Ni som ännu inte har hittat till Segeråker får här en liten, liten tjuvtitt. Bilden är tagen i köket samma dag som det var skolavslutning (var det 6 juni?) och fotograf är Lillemor Lööf.

2 kommentarer:

CARRO sa...

Oj vad det ser hemtrevligt ut. Visst inte att du flyttat, men samtidigt inte mycket man vet nuförtiden ;o)

Mea Culpa sa...

Du bor i det finaste myshuset på landet .. galet härligt både inomhus och utomhus :)

Du har verkligen kommit hem <3

Kramar // Vippeliten