fredag 22 oktober 2010

Här håller jag på...

...och presenterar hundar och katter för er, kära bloggläsare. Vad är det egentligen för fel på mig? Jag måste väl börja med att presentera det viktigaste jag har: Barnen!
Min förstfödda, Hannah 18 år.
Adam, ende sonen, 16 år.
Minstingen, Ida, 13 år.

Ja, det är mina juveler....vackraste juvelerna i världen. Numer har min familj utökats med älskade svärsonen/extrasonen Oskar.
(Sluta rök, Oskar!)

Måste bara bjuda på några bilder till som jag säkert kommer att få skäll för att jag visar, men en mammas jobb är ju att vara pinsam. 
Liten fiskare, Ida 8 år kanske?
Oskar och Hannah BÅDA iförda Hannahs rosa sidenpyjamasar och med varsin nalle, knasbullar.
Adam visar hur lång tunga han har.

//Pipmamman






3 kommentarer:

Hannah sa...

Haha, bara för att jag har världens sötaste pojkvän som inte skäms för att vara barnslig ;D <3

emmachristin sa...

Ja vad är det egentligen för fel på dig? Jag tror att det är så självklart att barnen är no1 att man inte tänker på det :)

Diggar fortfarande pyjamasbilden, de är grymma :D

Mea Culpa sa...

Hahaha .. knasbullemamma får knasbulle barn .. underbara bilder, men inte så konstigt då också barnen är underbara.

Philip pratar om att åka till OSKAR imorgon .. haha <3