lördag 23 oktober 2010

....och ännu mer!

Det verkar som om en del av kommentarskrånglet har löst sig, jag har i alla fall fått kommentarer på sidan och inga rapporter om problem i inboxen. Nu ska vi ta itu med nästa problem.

Av någon outgrundlig anledning kan inte JAG skriva kommentarer på min egen sida (det funkade i början) och därför kan jag inte svara på era fina inlägg. Jag sammanfattar därför lite här och nu:

Chatrin: Jag vet faktiskt inte var du bor :O (bara på ett ungefär), men kommer naturligtvis gärna och hälsar på dig. För dig och alla andra som inte tidigare har hittat hit lägger jag nu ut en karta till mitt hem. (OBS! Telefonnumret som visas är gammalt och fungerar INTE.) Och tack så mycket, jag har rätt trevligt trots förkylningen....blogga kan man göra från soffan. :D

Mea Culpa: Ja, det är ju naturligtvis så att knasbullemammor får knasbullebarn. Hälsa Phillip att Oskar är här, det är bara att komma. ;)

EmmaChristin; Jag diggar också pyamasbilden....tokiga sötnosar!

Carro: Du har rätt, det kan verkligen driva en till vansinne, ha en underbar lördag du med. (Fortfarande i Uppsala?)

Tack för alla kommentarer alla ni underbara, det är ni som gör att det är så roligt att blogga.

//Tacksam Pipa

Inga kommentarer: