måndag 18 oktober 2010

Kommentarsknas...(Är det ett ord?)

Av någon anledning kan jag just nu inte svara på de kommentarer som ni har lagt in så därför blir det ett litet inlägg istället som svar.

Mea Culpa: Tack för att du tycker det, du vet att du är alltid välkommen att dela "myset" med mig, det finns kaffe!

Carro: Tack så mycket, jag stortrivs. Även du är välkommen på besök, vore roligt att uppdatera varandra lite om vad som har hänt i våra liv.

Cathrine: Underbart skitskoj att du har hittat hit, kära tremänning. Din blogg läggs GENAST i länklistan och jag kommer att följa den med glädje. Roligt att få en chans att få en del i ditt liv igen efter så många år. Naturligtvis är även du otrooooligt välkommen hem till mig.

Massvis med kramar till er alla och tack för att ni tar er tid att kommentera. Som ni säkert redan vet är jag jordens största bekräftelsetorsk och era vänliga ord kan jag leva länge på.
Heelt bekräftat, det är en torsk.....det ska ni ha klart för er! ;) (Bilden lånad från Google)

//Torskpipa

Inga kommentarer: