lördag 23 oktober 2010

Mer krångel...

...är det tydligen med kommentarerna. Flera av mina vänner har påstått att de lämnat kommentarer i min blogg och som den bekräftelsetorsk jag är är jag naturligtvis överlycklig för det......tills jag upptäcker att jag varken har dessa kommentarer på bloggen eller i min inbox i mailen.

Om du har upplevt att din kommentar inte har "fastnat" på bloggen eller om något annat strular vore jag hemskt tacksam om du ville meddela mig via  Min mail. Jag har redan mailat supporten och bett om hjälp och en person som har haft problem har nu lyckats kommentera så jag vet inte riktigt om problemet är löst eller inte. Jag är mycket tacksam för all feedback, det hjälper mig att göra bloggen bättre.

Med tack på förhand// Krångelpipa

1 kommentar:

CARRO sa...

Man blir riktigt halvgalen när det krånglar med burken alltså...
Hoppas det löser sig så att kommenterarena kommer fram, är ju liksom det de är till för ;o)

Ha en bra lördag nu!!!

Kram kram